BékElfek - A vérfoci legnemesebb Elfjei

Minden ami Vérfoci (BloodBowl). Kupaismertetések, csapatszereplések, esélylatolgatások és minden mi szem szájnak ingere :D

Friss hozzászólások

  • Bagameri_: Gratula! (2009.07.14. 10:26) A Menza és a különdíj
  • Torq: Szerintem is vicces csapat, és jó szórakozásnak ígérkezik. :) (2009.07.09. 15:02) BB verseny, Komárom, július 11-12
  • Torq: A második gólt a 2. félidő 6. körében szereztem, ezért volt neked 3 köröd még. És azért nem volt t... (2009.06.30. 20:24) Megroppantak az acélöklök...
  • Csemeric: Elméletileg holnap (kedden) 18:00 ill 18:30 környékén kerül megrendezésre a döntő. Érdeklődők talá... (2009.05.25. 22:47) Ismét az elődöntőben...
  • Mortifer: Sziasztok! Szepe! A nyáron ismét lesz egy kis BB-s hajcihő Komáromban! Riotnak már küldtem róla m... (2009.04.27. 07:27) Nem minden papsajt...

BB verseny, Komárom, július 11-12

2009.07.08. 09:10 Torq

A hét végén kerül megrendezésre a Sztárok a Fenyvesben BB bajnokság.

Kis vérfocis közösségünkből hatan is tiszteletüket teszik a versenyen, ebből öten játékosként is szerepelnek. Vannak akik a végső győzelmet tűzték ki célul, én személy szerint inkább tapasztalódnék, ennek tudható be a csapatválasztás is. A félszerzet csapat alkalmatlan liga szintű mérkőzéseken a túlélésre, így csakis a komáromihoz hasonló versenyeken lehet létjogosultsága. A félszerzetekkel a barátságos mérkőzésekig jutottam eddig, és bár meccset soha nem nyertem velük, jó szórakozás volt. Így tehát a Menza nevű csapatot neveztem a versenyre, és azt hiszem az esélytelenek nyugalmával játszhatok minden mérkőzést, és igazán jól fogok szórakozni. Mellesleg kíváncsian várom milyen is a feelingje az ilyen típusú versenyeknek, annál is inkább, mivel neveztem a szeptemberi nemzetközi sideevent2 versenyre is, amely hasonló lebonyolítási rendben zajlik.

2 komment

Címkék: vérfoci bloodbowl

A bejegyzés trackback címe:

https://bekelfek.blog.hu/api/trackback/id/tr171233645

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Muzzak 2009.07.09. 11:12:18

Jó móka lesz, Itzla nálunk hobbeszokkal nyomta a ligát(szegény) és nem is rosszul, monnyuk persze a tapasztalata vitte előre inkább.

Torq 2009.07.09. 15:02:34

Szerintem is vicces csapat, és jó szórakozásnak ígérkezik. :)
süti beállítások módosítása