BékElfek - A vérfoci legnemesebb Elfjei

Minden ami Vérfoci (BloodBowl). Kupaismertetések, csapatszereplések, esélylatolgatások és minden mi szem szájnak ingere :D

Friss hozzászólások

  • Bagameri_: Gratula! (2009.07.14. 10:26) A Menza és a különdíj
  • Torq: Szerintem is vicces csapat, és jó szórakozásnak ígérkezik. :) (2009.07.09. 15:02) BB verseny, Komárom, július 11-12
  • Torq: A második gólt a 2. félidő 6. körében szereztem, ezért volt neked 3 köröd még. És azért nem volt t... (2009.06.30. 20:24) Megroppantak az acélöklök...
  • Csemeric: Elméletileg holnap (kedden) 18:00 ill 18:30 környékén kerül megrendezésre a döntő. Érdeklődők talá... (2009.05.25. 22:47) Ismét az elődöntőben...
  • Mortifer: Sziasztok! Szepe! A nyáron ismét lesz egy kis BB-s hajcihő Komáromban! Riotnak már küldtem róla m... (2009.04.27. 07:27) Nem minden papsajt...

Sideevent2 - Melléütöttek az Acélöklök.

2009.09.08. 08:38 Torq

 

Eljött a várva várt hétvége, és elkezdődött a SIDEEVENT2 verseny.

15 játékos vágott neki az első játéknapnak, természetesen a kurtalábú csapatok (gyk.:törpe) domináltak, belőlük tudtuk eltorlaszolni a művház bejáratát a kevés érdeklődő elől. Még a nevezés leadása előtt sokat gondolkodtam a 6 felvehető képességen, és a csapat összetételén, így végül sikerült nem a legerősebb kombinációval kiállni, de legalább érdekesnek ígérkezett a dolog. 4 fekete ork, 4 rohamozó, 1 dobó és 2 goblin alkotta a keretet, 3 fekete ork testőrt, a dobó vezért, 1-1 rohamozó pedig nagy ütést és labdakiütést kapott. Utólag már könnyű megállapítani, hogy a szerelés hiánya okozott némi problémát.

Sikeresen időre odaértünk kezdésre, és a sorsolás az utolsó pályára szólított Atis nekroi ellen. Atis szerint nagy mákom volt, hogy ő nem tudott tolásnál jobbat blokkolni rajtam, én viszont rendszeresen fektetni tudtam a játékosait. A saját támadásom egy passz elkapáson hiúsult meg, amiből az elinduló kontrát sikerült megállítanom, és legalább azt megakadályozni, hogy gólt szerezzen. A második félidőben már a 2. körben gólt kaphattam volna, de Atis nem vitte be, mondván 6 kört nem ad arra, hogy egyenlítsek. Viszont nem tudta megvédeni az időt húzó vérfarkast, akit sikeresen tiport földbe a védelem, és ugyan utána még körökig ádáz küzdelem ment a labdáért, végül sikerült elszabadulni, és még beérni az utolsó körben. Így látszólag jól indult a verseny, bár orkjaim nem igazán voltak képesek veszteséget okozni, ami ekkor még nem tűnt súlyosnak.

Második mérkőzés Vihar törpjei ellen ment. Sikeresen hozta a saját támadását, majd egy elrontott elkapásom után sikeresen végigvitte a kontrát is, így már félidőben kettővel ment. A második félidőre már csak becsületgól miatt álltunk fel, győzelemre nem volt esély, és hosszas brusztolás után végül is sikerült szépíteni. Ezen a meccsen is kiütközött, hogy a csapat képtelen sérülésket okozni, de ezt még betudtam a törpék nehéz páncélzatának.

A nap utolsó mérkőzése FaVi skavenjei ellen ment. Ez a meccs már alapból rosszul nézett ki, hiszen szerelés híján eléggé macerásnak ígérkezett a 4 blokkolós-cselezős csati pati legyalázása. Így kezdetben nem is rájuk fókuszáltam, megpróbáltam a patkányogrét kiiktatni. Ez annyira nem sikerült, hogy 0-2 -vel mentünk neki a félidőnek. A második félidő elején sikerült már átütnöm néhány 7-es páncélt, és 2 csatornapatkányt is kiiktattam a 2 rohamozó mellett, de ez is csak a szépítésre volt elég. A végén pedig 2 kör alatt átszaladt rajtam, és 1-3 oda a vége.

A másdik napot Relunx barbárjai ellen keztdem. Ez hosszú meccsnek ígérkezett, mert az ellen még sokat gondolkodik a lépéseken, bár így rendszerint jó megoldásokat választ. Nem dobtam túl rosszul, csak a kritikus helyzetekben, viszont amit ellenem dobtak az félelmetesen jó volt, így igazából nagy verekedéssé fajult az egész meccs. Igaz, azok a fránya hetes barbár vértek nem nagyon akartak átütődni. Végül az utolsó körben egy lekes szurkoló vitte be a saját támadásból az egyenlítést, és iszonyú küzdelemben sikerült az állást döntetlenre menteni, egy idegölő mérkőzésen.

Ezek után már felüdülésnek tűnt Kutji sötét elfjei elleni meccs. Itt hamar behozta a gólt, de sajnos az én támadásomban voltak dobási hibák, és bár a kontráját egyszer sikerült megállítanom, sikerült ismét leütnie a labdásomat, és ügyesen használta ki a futói leadás képzettségét, így egy tiszta helyzetben félidőre már kettővel ment. A második félidőben végre egyszer igazából beindult az ork henger,és borítottunk mindenkit, akinek nekimentünk, majd a labdást fedezve jól meg is rugdostuk a földön fekvőket, és magabiztosan bevittem a szépítést. Felálltam mélységi zónavédekezéshez. AZ egyetlen esélyem a gyors lerohanás lett volna, de Zavargás miatt elbuktam egy kört, és így már nem tudtam a zilált elfek ellen bevinni az egyenlítést., Így 1-2 oda, ez is vesztett meccs lett.

Az utolsó körben az eddig gyengélkedő Itzlát kaptam, egy ki-ki mérkőzésre. Hát ez már az eleján rosszul indult, az első akcióra meghalt egy fekete orkom, így meg tudta bontani a falat. Körökön át tolásnál nem volt jobb dobásom, Itzla mester viszont fektetett állandóan, így körülbelül keljfeljancsit játszottunk, míg a gyíkok most igazán tudtak tarolni. Ilyen dobási széria mellett nem sok esély volt egy jó játékos ellen bármire is, bár azért megpróbáltam. Ám a kritikus pillanatokban - ahogy ezen a meccsen mindíg - elrontottam a dobásokat. Így még a 0-3-as végeredményre is azt mondhatom, hogy számomra volt hízelgő.

Összességében utolsó lettem - volt egy visszalépő ugyan -, de legalább soha nem kerültem erőnyerő ágra, és 6 meccset játszhattam le, jó ellenfelek ellen. Legközelebb azért megcélzom a középmezőnyt, és taktikusabban állítom össze a csapatomat.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bekelfek.blog.hu/api/trackback/id/tr81367636

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása