BékElfek - A vérfoci legnemesebb Elfjei

Minden ami Vérfoci (BloodBowl). Kupaismertetések, csapatszereplések, esélylatolgatások és minden mi szem szájnak ingere :D

Friss hozzászólások

  • Bagameri_: Gratula! (2009.07.14. 10:26) A Menza és a különdíj
  • Torq: Szerintem is vicces csapat, és jó szórakozásnak ígérkezik. :) (2009.07.09. 15:02) BB verseny, Komárom, július 11-12
  • Torq: A második gólt a 2. félidő 6. körében szereztem, ezért volt neked 3 köröd még. És azért nem volt t... (2009.06.30. 20:24) Megroppantak az acélöklök...
  • Csemeric: Elméletileg holnap (kedden) 18:00 ill 18:30 környékén kerül megrendezésre a döntő. Érdeklődők talá... (2009.05.25. 22:47) Ismét az elődöntőben...
  • Mortifer: Sziasztok! Szepe! A nyáron ismét lesz egy kis BB-s hajcihő Komáromban! Riotnak már küldtem róla m... (2009.04.27. 07:27) Nem minden papsajt...

A Menza és a különdíj

2009.07.13. 11:33 Torq

Megtörtént.

A komáromi versenyen rajthoz állt félszerzet csapatom, a Menza, és rögtön különdíjjal tért haza. Természetesen a legtöbb sebesülést sikerült elszenvedni, ami a 6-os páncélok mellett mondhatni nem nagy teljesítmény, de azért megszorítottak Gront nekromantái.

Az első mérkőzést rögtön egy káosz törpe csapat ellen kezdtük, akik tele vannak szereléssel, és mU úR még teleaggatta őket mutációkkal. Amik főként karmok formájában jelentek meg náluk. Itt még nem nagyon tudtunk ellenállni, és a vereség sem lett katasztrófális, mindössze 0-2, és 8 sebesülés elszenvedés. Mondhatni papírforma.

Másodszorra Black Orc Északi csapatával hozott össze a végzet, itt már valamivel jobban álltuk az ütéseket, köszönhetően a szerelés teljes hiányának az Északi oldalon, így az eredmény 0-2 5 elszenvedett sebesülés. Jöhetett a nap utolsó mérkőzése.

A nap fénypontja számomra Wardancer Erdei népei elleni mérkőzés volt. Wardancer ritka peches dobássorozatai révén már eleve idegesen kezdte a játékot, és ezt sikerült tovább tetéznie "a gólvonalon elesünk a megsimételt extra lépésben is" akcióval, amit szinte minden mérkőzésén bemutatott. A kontrából sikerült szert tenni vezetésre, bár a csapattárs eldobása továbbra sem működött, egyetlen egyszer sem sikerült eddig jól a tesztmérkőzéseket is beleszámítva. A második félidőben sikerült elrontani a passzjátékot, ráadásul faembereink is gyökeret vertek, így nagy nehézségek árán azért az erdei népek lekontráztak - nem volt egyszerű dolguk, amíg a kentaurok el nem szaladtak -, és az utolsó körben kiegyenlítettek. A meccsen 5 sérülést szenvedtem el. Következhetett a megérdemelt pihenés - 18 sebesüléssel vezettem  a különdíjért folyó versenyben Gront előtt 4-gyel.

Reggel áttértünk a svájci rendszerre, természetesen azzal a kitétellel, hogy akivel már játszottam, nem játszhatok még egyszer. Így rögtön Gronttal keztem a napot, aki szintén versenyben volt az utolsó helyért járó különdíjért - el is vitte. Gront nekromantái ellen jól kezdtem a meccset, végre sikerült összehozni egy működő csapattárs eldobást, jó lett a leérkezés, és meglett a vezetés. Természetesen a nekromantákat nehéz megállítani, így a félidő már 1-1-es állással ért véget. Szerencsére a necrok sem szereltek, és Gront alig dobott tisztákat, így a második félidőre még szinte teljes csapatot sikerült kiállítani. Sikerült megállítani a nekromanta támadást, ekkor volt hogy csak 2 játékosa maradt állva, és meglett a kontra egy jól szervezett futójátékot követően. Természetesen az ellentámadást már nem tudtuk megfogni, és egy passzjátékot követően kiegyenlítettek a necrok. Egy kör maradt, és megpróbáltam csapattárs dobásra játszani, ám a labda nem pattant túl szerencsésen, így lehetetlen volt már kézről kézre adni a faember melletti játékosnak, így csak sérülést tudtam okozni, de itt legalább csak 2 sérülést szenvedtem el. Megérezve a vér szagát jöhetett az 5. mérkőzés.

Zacsi skavenjeivel kerültem össze, és a meccs előtt úgy voltam vele, hogy agresszívebben fogok játszani, láttam esélyt a 7-es vértek átütésére. Én kezdtem a támadást, és miután sikerült hidegre tenni a patkányogrét és az egyik csatornapatkányt, megcsapott a vér szaga. Egy kockázatos passzjátékot követően meg is lett a gól. A patkányok ellentámadásából egy long bomb és egy kézről kézre adás után 2 kör alatt meg si lett az egyenlítés. Szerencsére nem szenvedtünk el komolyabb veszteségeket, ellenben a patkányok 2 sztárjukat jegelhették a halottak között. A második félidőt rögtön egy első akciós hibával kezdtem, így szintén 2 kör kellett a patkányoknak a vezetéshez. Azonban utána beindultak a félszerzet gyilkológépek, és egymás után tették hidegre a patikat, néha még rugdosódtam is. Az utolsó körhöz érve 4 skaven volt a pályán, ebből 2 feküdt. Gyorsan leküldtem a labda mellettit is, és sikerült egy rohammal szabad játékost csinálnom, sikeres lett a labdafelvétel, a passz , az elkapás, és az extrák is, így utoló körös TD-vel döntetlenre mentettem az állást. 3 sebesülést szenvedtem el, viszont most többet okoztam.

Az utolsó összecsapás Raas nekrói ellen volt. Mit szépítsük, a gól nélküli döntetlen nagyon hízelgő eredmény. Itt most nagyon leirtották a csapatot, és csak a szabálytalanság miatti kiállítás miatt nem lett gól az első félidőben. A mádosik félidőben a létszámhátrányból kifolyólag csak a csapattárs eldobásban bízhattam, de az eddig jól működő cselezés-újradobásaim csődöt mondtak, sok volt a hiba. Ráadásul az ellenfél egy lerohanással kezdhetett, így nem nagyon volt időm semmire. A gólvonal előtt sikerült a labdát tartani, hála az elkeseredett blokkjaimnak, és a vérfarkas őrjöngésének. Közben módszeres kivégzések zajlottak, mindkét faemberem elveszetettem, de a maradék 2 félszerzet sikeresen megoldotta a labdakihozatalt és üresbe dobást, így a nekrók már nem értek be gólt szerezni. viszont 6 elszenvedett sérüléssel bebiztosítottam a különdíjat.

Ezzel a döntetlennel sikerült elkerülni az utolsó helyet, így csak egy trófeát hoztam el, a lebtöbb sebesülét elszenvedett csapatét. 29 sbesüléssel zártam félszerzetként, ami nem éri el az 5-ös átlagot, ez szerintem nem rossz. 4 döntetlen si sikerült, ebből 3-nál volt győzelmi esélyünk is, a negyedik döntetlenünk csak a szerencsén múlott, az inkább nagy verés volt. A 6 ellenfelem közül 5-tel most játszottam először. A legközelebbi komáromi tornára gondolkodom egy goblin csapaton, hogy azért mégiscsak erősebbnek tűnjek:)

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://bekelfek.blog.hu/api/trackback/id/tr181243196

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Csemeric 2009.07.13. 14:41:09

Szép volt fiúk!!! :D

Monka. 2009.07.14. 09:08:35

@Csemeric: Tényleg az volt! :) Szerintem mindenki élvezte a félszereteket, Árpi is, az ellenfelek is és a nézők is. :)
süti beállítások módosítása